Labels

tricot (7) 10 in 2011 (6) rokjes (4) kleedjes (3) naailes (3) stoffen (3) give-away (2) reizen (2) tshirt (2) zuidmarkt (2) award (1) broek (1) hemdje (1) kussens (1) placemats (1) plastic fusing (1) riem (1) stempelen (1) toile ciree (1) vilt (1)

maandag 15 november 2010

Zwarte tricot top


Ha! ik ben terug in gang geschoten!


Ik maakte een topje in gebreide zwarte stof. Het heeft een waterval-effect aan de hals. Niet makkelijk om een foto te maken van zo'n zwart stofje... Het is gebaseerd op een gratis te downloaden patroon. Omdat ik het jammer vond dat er geen mouwen aan zaten, heb ik die er zelf bij aan geflansd. :-)





Verder knipte ik stof voor de burda 7828. Het is het tricot wikkelkleedje dat meisjesmama ook al maakte. Ik kocht het patroon via de burdastyle.de site. Dat is goedkoper dan het met de post laten komen... maar je moet het zelf printen en aan mekaar plakken. Doe ik even, dacht ik! 36 pagina's!!! En op elke pagina staat een kadertje dat je moet uitknippen, dus niet gewoon A4... Het heeft zoooo lang geduurd... Dan stof knippen... en toen bleek... dat ik geen vliesofix meer in huis had! Op zondag... dus ja... misschien volgend weekend!

1 opmerking:

  1. het is redelijk zwart om het goed te zien, maar volgens mij is het best ok. Mauwen inzetten is echt moeilijk (volgens mij toch) het topje kan je goed combineren.

    BeantwoordenVerwijderen