Labels

tricot (7) 10 in 2011 (6) rokjes (4) kleedjes (3) naailes (3) stoffen (3) give-away (2) reizen (2) tshirt (2) zuidmarkt (2) award (1) broek (1) hemdje (1) kussens (1) placemats (1) plastic fusing (1) riem (1) stempelen (1) toile ciree (1) vilt (1)

maandag 25 april 2011

Winnaars luie give away

Het bleek een wel erg luie give away te zijn... Zo lui dat ik gisteren vergat om te kijken wie er won! En de winnaars zijn (geloot door een erg onschuldige hand)

Het blauwe pakketje: Lelies wereld
Het roze stofje: Jules le chat

Veel plezier ermee! Mailen jullie me even je adresgegevens? Dan doe ik ze meteen op de post!

6 opmerkingen:

  1. Olééééééééééééééééééééééééééééééééééé!!! Merci :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat is juist je mailadres? Ik vind het hier precies nergens...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb je een prive berichtje gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!!!! Wat een fijne manier om thuis te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Action Girl! Bedankt voor je bericht op mijn site. Het was even uitvinden hoe het patroon in elkaar zit maar als je dat eenmaal snapt is het maken niet meer zo ingewikkeld. De Japanse boekjes zijn heel leuk, nu ook een derde deel uit!

    BeantwoordenVerwijderen